LETRAS DE CANCOES EM CRIOULO

Início Fóruns Música LETRAS DE CANCOES EM CRIOULO

Este tópico contém 9 respostas, tem 3 utilizadores, com a última actualização feita por  tiburon Há 18 anos, 8 meses.

A visualizar 10 artigos - de 1 a 10 (de um total de 10)
    Participante

Ola pessoal,sou angolano,resido em Riga-Latvia(Letonia),tenho um sentimento especial pela musica caboverdiana em geral e pelas cancoes de Cesaria Evora em particular.Onde e que posso encontrar as letras de algumas cancoes(em crioulo)? felucho26@hotmail.com

tiburon
    Participante

ola irmäo vou fazer os possiveis para encontrar algumas letras de musicas tradicionais, mas tambem agora na minha ilha e no meu conselho tem um grupo muito famoso e bom que toca musicas tradicionais num estilo muito cull … os Cordas Do Sol …. se näo tiveres os dois cds deles näo sei como os poderei enviar mas sei que se fores ao site http://www..kazaa.com e fizeres o download do desktop do site podes procurar tudo quanto é musica e vais encontrar cesaria bana etc … mas prepare um bom antivirus para o seu pc

por agora é tudo, vou continuar a trabalhar … ate logo …. FILIPE[green]

Ola Felipe, mi e’ de Italia e mi ca ta fala portugues mas um bocadinho criol! “Cordas do Sol” e’ de bo ihla, entau bo ta fka na S. Antao !!!!! E’ nha ihla ke amo muit. Si sim, ondi bo ta mora ? mi ta bai pa Paul e mi ta gosta muit muit. Mi consche’ bem Cordas do Sol … e’ um grupo muit bonito, mi ta bem na dos concertos: na Roma (Italia) e na Festival de Baia das Gatas.

Diskulpam porque mi ca ta fala bom criol mas mi ta gosta muit aprender !!!

Comprimentos com muit sodade de bo ihla …
    Mariangela

filipe
    Participante

Citação:

Ola Felipe, mi e’ de Italia e mi ca ta fala portugues mas um bocadinho criol! “Cordas do Sol” e’ de bo ihla, entau bo ta fka na S. Antao !!!!! E’ nha ihla ke amo muit. Si sim, ondi bo ta mora ? mi ta bai pa Paul e mi ta gosta muit muit. Mi consche’ bem Cordas do Sol … e’ um grupo muit bonito, mi ta bem na dos concertos: na Roma (Italia) e na Festival de Baia das Gatas.

Diskulpam porque mi ca ta fala bom criol mas mi ta gosta muit aprender !!!

Comprimentos com muit sodade de bo ihla …
    Mariangela

Oi Felipe!
    que pasa? bo ta squezi respuesta pa nha pregunta ??? m’ta espera bo noticias !!!

tchau

filipe
    Participante

manera Mariangela ….
    m´tinha escrito um mensagem mas el ca parce … era pa dseb que mi mas que maltas de Cordas do Sol é cull e que mim tambem m´ta curti ses musica….. quand é que bo ta bem pa Paul … quand bo bem so bo ta pergunta pa Filipe Mandl filho de alfred e dj de discoteca Beira Mar…
    m´te 18 anos, jam ka ta na escola ma faltam ainda termina matematica…. mi é casod …. brincadeira , m´tem um namorada mut cull …. uma bencäo ….. agora contam d´bo ….

Oi Felipe!
    cum certeza no ta ja encontra na Paul … jajajaja … m’ta manda email!!!

Bjs

filipe
    Participante

ola Felix,, manera Mari
    onde foi que meteste Felix nunca mais ouvi falar de ti…. oi Mriangela tud dret ? mi manda comprimetos pa Alcion e pa Djudjuk de bo parte e es tambem mandob cumprimentos …. Paul ta tud dret ….. quase tud ….. hä .. e obrigado pa bo e-mail … mi m ta escreve na forum que Daniel dse que el ta muit dormido ..
    mas agora m´tem que deixa internet ….
    bjs

Oi Filipe!
    Porque Paul ta “quase” tud dret? Que pasa?
    Bo ta bai na Internet Cafe’ na praça d’Igreja??? … jajajaja … muit cull es lugar !!
    De discoteca Beira Mar, m’ta lembra que ultima vez tenia uma festa e no preguntan pa entra mas no ca tenia convit entau no foi possivel dança!! Amin m’ta gosta muit dança … pasada, funana’…

Bo ta joga voilebol na Paul?

Beijao
    Mari

Manera Felix!
    Tud dret na Riga ? sabes que al principio de diciembre Cesaria ir a Italia por dos conciertos … ire’ a escuchar el nuevo CD!!! Despues te toca en Riga a marzo

Beso
    Mari

A visualizar 10 artigos - de 1 a 10 (de um total de 10)

Tem de iniciar sessão para responder a este tópico.